inte lätt, inte svårt<3

jadu, man kan ju säga att allt här i livet inte är så lätt.. men det är heller inte svårt.<3
ta tag i dina handlingar, gör det du vill!
Gör det så som du vill att det ska, det är kanske inte är så lätt, men det är inte så svårt heller att bara ta tag i saken istället för att bara sitta o jämra sig!
ska man tycka synd om sig själv i onödan eller försöka lista ut vrf man känner som man gör?
ska man bara strunta i allt runt omkring sig?
Förlåt käraste vänner för att jag varit lite ''off'' men har bara varit allmänt deppig, vrf? vet jag inte..
men jag har märkt saker med mig själv den senaste tiden.
jag har blivit skygg?/ rättare sagt, blivit mera rädd för att bli slagen eller få skäll?
jag har upptäkt mig själv prata tystare ibland:P/ troligtvis en bra grej eftersom jag alltid gapade mycket innan..
jag har blivit mera självständig?/ i bland bara glömmer jag att jag är med er eller något så jag bara går.. vart jag har mitt mål vet jag inte :(
något som inte syns utanpå..
jag har börjat tänka ännumera, för mycket, på allt, alla, var enda liten detalj, mår bra, mår dåligt, mår .....
jag vill inte att ni ska tycka synd om mig!
Jag vill leva mitt liv som det är menat att vara, men hur ska man kunna veta hur?¿
XOXO AnotherOrdinaryGirl<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback