Ursäkta för dåååååligt bloggande!

haha, har inte haft så mycket ork och tid för att blogga :D hehe sorry for that :D<3
men har varit upptagen med att jobba häcken av mig och va med älsklingen :D <33
kan lugnt säga att han är den rätta;)<33
är det fel att nämna att hans syster har sagt att han fundera på att beställa ringar (överreagera inte) om vi är tsm för evigt :D och jag lovar jag släpper inte honom i första taget ;* <33
men klart, ett år minst innan dom där ringarna kommer fram ;) <33
och ja klart jag är glad åt att få höra det, men jag ska inte förvänta mig något heller :) det får gå sin tid för jag håller i honom! Hårt!!
han är min och ingen annans ;) <3
så detta blev ett lite längre inlägg än räknat, men aja shit the same! byebye;)
XOXO AnotherOrdinaryGirl<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback