NYTT LIV!

ge mig ett nytt liv!!!
ge mig de liv det var menat att jag skulle ha, just nu känns allt väderlöst..
kommer aldrig bli älskad,
kommer aldrig bli omtykt mera än en bra vän.
kommer aldrig få den mamma jag behöver,
kommer aldrig få leva mitt liv utan konsekvenser,
kommer aldrig kunna tycka om mig själv,
kommer aldrig kunna acceptera att jag är överviktig, fettma!
Känner mig så jävla hatad av allt o alla, av allt o inget!
även omjag går runt och ler hela tiden så är det bara tillfälligt.
vill ha de liv jag skulle ha, om jag fick bestämma..
skulle vara älskad!
skulle vara omtykt som en bästa kompis hela tiden.
skulle ha den mamma som förstod sig på mig!
skulle ha ett liv med vääääldigt få konsekvenser
det skulle vara möjligt för mig att älska mig själv för den jag är!
skulle ta tag o leva mitt liv o skita i hur jag ser ut!
Men inget utav det där går! för mitt liv består inte av kärlek längre som jag en gång trodde, det består av avund,svarsjuka,hat o sånt som gör mig irriterad...
för just nu känns inget bra..
jupp, och t på köpet så smsar mitt IDIOTISKA ex och säger förlåt o blablabla o att han inte vill vara ovänner...*??
tror han seriöst att jag godtar det?!?!?! HAN KALLADE MIG FALSK!HAN KALLADE MIG DUM, KORKAD,BLIND, ATT JAG INTE FATTADE ETT SKIT, NÄR DET VAR HAN SOM VAR FÖR JÄVLA FEG SOM INTE SA NGT NÄR VI VA IHOP!!!HAN KUNDE JU ÅTMINSTONNE SVARAT ÄRLIGT NÄR JAG BAD HONOM GÖRA DET...!!
...
vill skaffa nytt nummer, ny bostad, nytt liv, nya vänner, ny skola, ny vardag, nytt sätt att se på livet!
sommaren kommer nu med raskande fart och jag ska ragga som fan o sluta kontakten med omvärlden....
mitt liv består utav hat, men det SKA bestå av kärlek, jag ska hitta det! om det så ska ta mig hela jävla sommaren eller mera!
nytt liv ska uppstå!....

Kommentarer
Postat av: Anni

annie <3 :( va inte ledsen

2012-06-07 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback