HOW THE FUCK?!

skulle på handledarkurs för körkort, BAAM!! våra blickar ,möttes, jag typ smällte innombords, kunde inte sluta titta på dig i smyg!
när jag tittade bort hoppades jag på att du tittade på mig, men jag förstod ju att jag bara inbillade mig?
efter hela alltet så åkte jag hem utan att veta vem han var eller vad han hette.. höll på att falla sönder ännu en dröm som sprack,
sen kommer jag väl hem käkar grejar, sätter mig vid datorn.. konstigt en ny vänförfrågan?! ngn person jag aldrig hört talas som, och som jag ..aldrig...sett? FICK TAMEJ FAN PANIK!! DET VAR HAN!!
jag accepterade förfrågan och han börja nästan genast att prata med mig, det visade sig att jag inte var ensam om att ha smällt innombord när våra blickar möttes, jag hade inte inbillat mig, han hade kollat på mig, mycket tydligen:D
han förklarar mer o mer om hur han trodde att jag skulle tycka han  var fånig som börja helt random skriva till mig efter att bara träffat mig för knappt några timmar sedan,<3
vi har nu smsat konstant från ca, 22:00-4:40
nu tror jag nog han har somnat <3 jag ska upp t tandis om en 5 timmar sådär men det går nog bra :D
är så jääävla kär!! har aldrig upplevt sådan kärlek vid första ögonkastet :D<33
lycklig tjej no1
XOXO another Ordinary Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback