tiden går...

tiden går o kommer, men vad ska man göra åt det, jag mårbättre, fast ändå så är jag vilsen, jag kanske inte är med min true one men han får mig ändå att känna mig älskad, vilket jag gör vad som för att känna :) skulle egentligen sålt min rassle biljett, men det är ingen som kan eller hinner köpa den nu tills det börjar..
just nu packar jag ner halva rummet hos morsan för att ta med det till farsan..
kommer saknar alla så jäääävla mkt <3 :( har ju inte varit så mkt med mina vänner nu under sommaren, men det konstiga är att jag inte haft så mkt ork med det :( tråkigt tycker jag själv att det är, hade ändå gärna varit med dom<3 får ta o va med dom snart :)
XOXO Another Ordinary Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback