What doesn't kill you makes you stronger!

Vad ska jag göra..
Alltså, jag och WB  vi ÄLSKAR  varandra(typ menade för varran)
Men det är distansen som skiljer oss åt, och vi har inte direct sagt att vi äör ihop, så det ärvi ju inte :P
Men sen han på festen under nyår, hanvar snäll, ganska söt oxå, men han vart mera inpå en annan under kvällen som jag tor han gillade bättre:P
Men borde jag sattsa på någon anna i närheten av vart jag bor eller iaf någon som bor så jag lätt kan va meed den personen :P<3
Får panik!!
Mina 10 Nyårslöften!
1. Va med mamma på hennes zxumba program hon fick i julklapp(tappa extra kilon(celluliter))
2. åtminstonne FÖRSÖKA  få kontakt eller bli ihop med en kille^^
3. HA KUL!
4. Plugga(vet nörd , men vill kunna höjja mig i flera saker!)
5. träffa flera nya folk!
6. stå för vad tycker och tänker(utan att bry mig om andras åsikter)(om de är tvärtemot)
7. ALDRIG LOVA NÅGONTING(om man lovar så måååste man hålla det (inget jag är bra på, gör ofta folk besvikna))
8. Bli lite mera shoppaholic och köpa mera kläder!!(mini karderob)
9. umgås med flera vänner!
10. BLOGGA MERA!
haha hoppas ni vet vad ni har för nyårs löften
XOXO ANother ORdinary GIrl!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback