det går åt pipsvängen!

juppsidaisy!
mina kameror är stendöda.....
hade tjejkväll :)(var bra iaf )
min katt börje ska nu byta namn till tyson / chuck norris ....
min kondition är sämst som vanligt..
är fortfarande överviktig..
är fortfarande singel...
skolan börjar....
har äntligen fått reeda på mer än hälften av mina beloved blääbisars vcrickade skillsmässa som jag hade ,meesed up:at som barn...
Vill flytta till kalmar nu.....
saknar min älskade bror <3
vill bara gråta......
jag har gjort något fel jag inte visste att det var fel...
jag försöker hjälpa men allt blir fel......
enda sedan jag vart liten är det ingen som vill eller ens kan förstå mig... vet endast två som är riktyigt nära <3
mitt huvud ger mig huvudvärrk...aldrig en gnutta tystnad uppstår dety <3
jag har det inte sämst, jag har det bara förvirrande ...
mycket kärlek att ge men ingen att dela den med ....
farsan gör sig av med en och fixare en ny lika snabbt ..... visserligen glad för det egentligen men ändå finns det andra folk relaterade till den förra personen som man saknar:(<3
detta blev kanske lite långt... ofta att du har orkat läsa ända hit...
imponerad att du ens bryr dig.. har ju ändå bara två views varranan dag..
kul.....
XOXO antoher Ordinary Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback