U got to be kidding me.....

vart på kräftskiva nu i fredags, och det var som vilken kräftskiva som helst, men det roliga var att en kille jag aldrig sett förrut börjar prata med mig :)
Han hade jobb och bodde i karlskrona, och så skulle jag gissa hans ålder så skulle han gissa mitt,
han trodde jag var 19-21 år och jag trodde han var 20-22
han var 27 och jag sa att jag var 16, båda vi blev shockade:P
den blev det ju sent och vi skulle snart vittja för andra gånge, och himmlen var stjärn klar ute, så jag gick ut för att kolla efter månen och alla karlavagnar :P jag skojar inte det finns 3!!! stora , lilla och mini vagnen ;) minisen är näst över månen, syns endast vid stjärnklart :D men iaf så kom han ut senare då, och så pratade vi lite o så, efter ett tag frågade han om han fick viska en sak, jag bara självklart?! :)
han ..'får jag pussa dig under stjärnhimlen? hade varit romantiskt:)'
jag bah, ehm tja jag har ju inget emot det direkt :P så jag fick mig en kyss under öppen stjärnhimel :D
men det är inte det bästa...........
ni lär skratta på er!
jo senare runt 2 tiden på natten skulle familjen hem så han ville ha min fb, så han fick den sen gick vi, knappt en halvtimme senare får jag sms av ett nummer jag inte har haft förrut:O
och det stod att jag skulle vara vaken, va med honom åka till honom och massor av mys o pussar, så jag antar ju att det är samma kille, den killen som skriver heter då johan skriver han senare,jagbah: jaha så det va de han hette :P
så nu har jag skrivit med johan sen igår, och nu i dag för knappt några timmar sedan gick jag in på fb och såg min vän förfrågan på fb från han från kräftskivan då... han hette mathias...... och så hade jagett missat medelande på fb, det var johan... SAMMA JOHAN SOM JAG SMSAT MED OCH SOM VAR KUSIN MED LINUS!!!!!! Linus som jag alldeles nyss gjort slut med.....
vilket trauma..drama ellervad fan man ska kalla det!! nä jag sa iaf förlåt t johan att jag hade trott han var ngn annan, och han slutade skriva tack o lov!!
MEN NEJ! i fortsättniningen INGA KILLAR!!!
HAHAHA ha en riktigt bra dag ;) min blev lite fucked up!! ;)
XOXO Another Ordinary Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback