DÖÖR !!

riktigt dålig uppdatering xD, men iaf så just nu är jag då i skolan med min lilla macbook ^^
dör lite av hunger faktiskt, gick upp typ 5 min försent och konstigt nog så förlorade jag tid i ALLT! missade bussen så jag fick ta en mkt senare buss och så missade jag frukosten så jag har inte ätit ett skit, samt att skolmatsalen öppnar inte förrens om en halvtimme typ xD, fy sjutton vad dåligt ::PP
haha visningar sjunker från 2-3 visningar till 1-2 visningar xD kul -.-
men såklart är man ointressatn så är man ;)
nördar youtube just nu :P ni vill inte VETA vad jag sett o.o
haha men ska försöka hitta 2 pers från förra klassen för den ena är skykdig mig 95 spänn typ :P och den andra ska ha fixat cigg t mig :P
vet det är inte det besta att göra, men så mkt skit händer hela tiden, så jag måste kontrolera mig på ngt sätt :P <3
aja cya ;)
XOXO Another Ordinary Girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback