smoothie luraren ^^<3

hahaa, jag kände att jag ba mååste ha lite energi nu när jag pluggar till 3 prov på ingående?!!!
en om två dar om två nästa vecka ;)
och i dag hade jag ett sååååånt smoothie begär!
så jag tänkte göra det när jag kom hem, men nej nej nej! morsan sä att antingen är det smoothie eller kvällsmat?!?!!O.O??
WHAT! are you crazy woman!!
en liten smoothie ist för kvälls mat?!!!
det går inte ens att gemföra!!!!
så iaf, så skulle hon spela bingo (vet ålderskris)
och kenth hennes kille då vart ute och kört mc, å då pasar mn på!!!!
mumma!!!
såå mumsigt det bara  kan bli!
och det är ju inte mkt heller!
bara typ
2msk youghurt
3msk mjölk
en hel banan
lite blåbär
klart?!
två små glas stor mängd smoothie!
^^<3
MUMMAA!!!
XOXOAntoher OrdinaryGirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback