NERVSAMMANBROTT! (eller vaad det heter)

SERIÖST!,
Vad blind jag varit.
Det var ju två veckor sedan vi ... hos en kompis, och jag frågade honom den kvällen om vi var ihop,
Han skrev 'vet inte vi får prata i mon'
Men jag stack ju skit tidigt, så det blev ju nite av....
En vecka sedan hörde jag av mej till honom (han hade inte hört av sig)
Han snackade tillbaka,(lite halvt lamt typ)
Nu i dag så skrev jag till honom han svarar inte, min brorsa fick redaa på det (utpressning -.-)
brodern snackar om att 'han  bara utnyttjat mig...
FAN!!
VAd annars finns det för anledning?
Han har tittat på men en gång sedan dess.. EN GÅNG?!?!
och han hör inte av sig.
Jag får bara veta en massa saker om hur han varit på fest eller hur han varit allmänt..
vad fan ska man göra !!! Får PANIK,
BLI AV MED SIN STÖRSTA ÄGODEL GENOM UTNYTTJING?!?!?!
Det var det SISta jag skulle vela vara med om :'(:'(
Behöver prata med någon
:'C
Q_Q Antoher Ordinary Girl.......

Kommentarer
Postat av: annnnnnnniiiiiiii

<3

2011-09-10 @ 21:58:13
URL: http://awesumes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback