NEmmen durrå?

:D
Hej
Hade så sjukt tråkigt under hemkunskapen i dag. så jag jag tog lite bilder på Anni o isa! :D<3
.
Ne, men seriöst, hur kul ä det med bara massa teori på emkunskapen, trodde man skulle lärfa sig baka o laga mat.
inte någon jäkla teori om sådant vuxna redan förklarat för en?..
.
pluss, jag lova er, TESTA ALDRIG NYPON TE!!!!!!!
Så sjukt äckligt!
Däremot var pepparmints te gott :D<3
Isa då med hennes jäkla god te -.-......<3
Anni, skit nöjd med att jag fick äckligt te!
Haha!,
Fast jag förväntade mig nypon soppa smak, fast det var långt ifrån :D
Hahaha, XOXO Another Ordinary Girl

Kommentarer
Postat av: Anni

asså guhe vad jag LOve this bild

2011-09-08 @ 17:02:12
URL: http://awesumes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback