LÖRDAGS GOTTA<3

Hejsan!
vet har inte uppdaterat sedan tisdags, men jag kan säga till min ursäkt
att jag har varit med anni på onsdagen och med felicia på torsdagen och fredagen.... allmänt lat :D
och så har jag ju denhära tävlingen med anni om att vi skulle skriva en låt tills veckans slut....
Jag är inte enst färdig med andra versen!!
hur fasen ska jag hinna?!
känner att ag måste stanna uppe hela natten och klurar påtext :P
men iaf, i dag så är iaf min moster här och vi sak fira morsan IGEN men det går fin fint, för min del, blir ju bara mer gott ^^<3
på tal om gott så köpte jag sprecis den nya polly sorten ROCKS!
och gräddnougat <3
sååågod den är!!
Förrutom att gräddnougaten är min extrema favvo, så kan jag erkänna att pollyn med
smakerna av citron mjölkchoklad och salt lakrits så var den faktiskt EXTREMT GOD!!
haah lilla godis montret kommer fram igen ^^<3
aja ska försöka piffa upp mej lite iaf,:)
cya
XOXO another Ordinary Girl

Kommentarer
Postat av: anni

ooh polly <3 assååå annie ! jag är inte heller klar med min sång ! hahah

2011-09-17 @ 16:34:52
URL: http://awesumes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback