JULKLAPPSÖNSKNING?!

WOHOOO!!!
Tänkte på det, skrev ner det och blev en fin fin lista man ordnat ^^
(ser egetnligen ut som en bortskämd snorunges lista)
Men det skiter jag i! för jag vet att jag inte kommer få så mkt av det jag frågat om, det r ju där för man har flera alternativ!
Ett tips annars från hur jag tänker,
skriv upp det du vill ha mest!
blir det en lång lista ta de mest nödvändiga du kan hitta!
gör det till en hyfsat kort lista, är du smart ber du om de dyraste sakerna från de som du kanske tror har råd med det ^^
MEN tigg INTE!! då får du garanterat det inte!!
Jag hatar verkligen tiggande personer, det är så jobbigt och i slutändan blir dom ändå aldrig nöjda!!
Jag tycker det är bättre att få färre julklappar som kanske är dyrare än massor av julklappar som bara innehåller småkrafs som du skulle kunna köpa för egna pengar bara några dar senare..
så välj det du inte har råd med sj ^^<3
sen kan du ju kanske prata igenom förslag med dina föräldrar eller mor-och farföräldrar..
och, eftersom du kanske frågar om lite mera dyrare saker så kan du ju alltis försöka spara så mkt av dina pengar så tidigt du börjar tänka på julklappar, för då kan du ha råd med julklappar du vet att de oxå vill ha som kanske kostar lite extra ^^<3
för de är ju trots allt din familj<3
Men nu ska jag dra och sova lite^^<3
XOXO AnotherOrdinaryGirl<3

Kommentarer
Postat av: Anni

NÄÄE ! mångga packet ska det vara ! det spelar för mej ingen roll vad som är i, de är tanken som räknas ;) krya på dej Anniiiie

2011-09-27 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback