You know my eyes can twinkle, my lips can smile. but the pain in my heart can no lie.<3

Tjena mosch gubbstruttar!<3
Va fasen har ni för tråkig skit för er då?
tydligen något så tråkigt att ni orkar gå in o glo liten snabbis på min blogg!<3<3
uppskattas alltid, trotts att jag är sämst på att blogga <3
.
undrar om man kanske skulle åka upp till gävle? bara för en kille? jo visstfan vill man, men resan dit?
ÅHH! fyy, har börjat bli kär i en gammal kille som jag haft distans förhållande med för ca 1-2 år sedan :P<3
jag vill träffa honom. jag vill vara med honom..
men han snackar hela tiden om att han tycker att jag är söt, sötast snygg, hans älskling, att han älskar mig,...
men jag känner lixom, jaha.. fan jag är eriöst kär i dej, du är supper sööt<3 och jag vill verkligen vara tillsammans, men kolla min kropp(klumpig), kolla din kropp(smal), kolla avståndet mellan våra hus? allt det förstör allt känner jag bara <3<3
.
aja, är kanska uttråkad för tillfället, så ska nog slå en lur, natti <3
XOXO Another OrdniaryGirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback