JULAFTON!!

GOD JUL!
hoppas ni fått fina presenter<3
har haft en helt härlig första julafton,(jag ska fira med morsan i mon)
skit kul när vi körde julklapps spelet, (fick penis pasta ^^)
haha, men farsgubben fick kondomer och en gummianka xD
sen fans det flera till som vart roliga och praktiska, de de vart skit kul!
hah, as glad för att jag lyckades fixa min spärr på mitt abonnemang!
hade typ ett sådant hårdspärr,
alltså jag betalar för 3000 fria sms, 100kr att ringa för och 89 för gratis surf, och med hårdspärren så spärras allt om jag ööverskrider ågot av sakerna, altså om jag ringer över beloppet, så kan jag int ringa, smsa eller va inne på internet
Men lyckades fixa det!
fasten måsta göra om det varje månad, för det funkar endast per månad <3
P.S.
ÄLSKAR DIG!<3<3
XOXO Another Ordinary Girl<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback