FU

vart på glatt humör under inprencip hela dan, fram till nu ikväll..
fu.
aja skit i mina problem, alla har vi nåågot.
Men för tillfället väntar på en sötnos som ska käka upp och ringa snart <3
.
var ju hos felicia innan i dag  <3 bästa du, älskar dig <3
Du är bäst gumman<3 jag må ha vart sur och elak och riktigt arg på dej förrut, kommer säkert vara det någon gång i framtiden med, men du ska veta att du alltid finns i mitt hjärta<3 du finns alltid vid min sida! gumman du är bäst, du den som jag känner jag kan lita på till 100%
du ska veta att du är bäst<3 jag finns här för dig, som du finns där för mig <3
<3
(hoppas hon läser detta o.o)
snart ärre JUL!!!
HIPPey!
XOXO Another Ordinary Girl

Kommentarer
Postat av: Felicia<3

du är bäst finis, pussen <3

2011-12-21 @ 22:58:11
URL: http://feliciaeeekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback