Yesss!!!!/ Neäää :(

WoHOO!!!
Morsan väckte mig jätte tidigt i dag (sorry för att inte uppdaterat, men vart Bizzie)!
*kl 8,30 på morgonen*
Morsan- Go moooorgon, !<3,
Jag- hhhhhmm.....(-.-vad vill du)
M - jag tänkte vi kunde fixa ditt rum lite nu om vad som behövs,?!
J - mmmm.... (-.-' redan?)
M - Och eftersom jag är ledig så kan vi ju åka till IKEA och köpa en redig säng till dej!! (sov på en skööön madras på golvet ^^P)
M- Och så kan vi ju köpa den dära speglen du alltid tjatat om (spegel tilll en dörr)
M- O jag hittade en lagon hög bokhylla du kan ställa Tv:n på,! titta!
J- Jaa, (fumligt)  det har jag ju bett omJÄTTE länge!
M - men ska vi göra det då? Och medans vi väntar på att H & L ska komma med släpet så kan vi ju alltid gå och klippas oss nu då, ska se om vi kan ta ett drop in!
.
.
KÖP LISTA!
. säng
. spegel
. hylla + lådor
. spegel dörrar till vardagsrummert(morsan-.-)
. klippning
.....
japp allting gick SUVERÄNT!!!!
utom just en grej...
Gissa?
KLIPPNINGEN!!
Dom - hur ska jga klippa?
JAg- upp klippning
D- ska jag behålla längden?
J - jaa, klipp lite på topparna fast behäll längden
......
följande hände,
JAG SER UT SOM EN 90-tals primadonna!!!!!!!!!!
dom klippte inte 'topparna' dom klipte fan hela 5 CM!!!!!!!!!
men men, jag har ju iaf materiel till att fixa snygg frilla :D <3
(eller så lånar/snor jag lite från morsan ^^)
haha Men ska snart uppdatera med nya snygga bilder^<3
.
XOXO Another Ordinary Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback