Cheeses!!

Fuck! har ju typ försökt så sukt mycket att ladda upp, men asså det funkar inte på min ipod, eller min mobil!!!
Får damp!!
(3 år gammal bild, men hade inget bättre för tillfället xD)
Men, Nu till en rolig grej!
Jag pratar med denna killen, som är 3 år äldre än mej(vilket egentligen är samma ålder som min brorsa)
Och vi har träffats en gång (tre m man räknar med de två där vi inte vågade prata mot varran)
och då låg vi o myste i hans tält, sen skulle jag hem till min husvagn, (vi var på öland)
och sedan dess skriver vi en del, och vi vill träffas igen o så,
men det blir aldrig av,
sen kommer ju morsan in och vill ge mej tips om hus man lockar till sig en kille o.O!!!!!!WTF XD!!<3
.
Men iaf så hade jag tänkt gå på bio med honom isf, men frågan är bara, vad ska titta på?
thiriller, drama, action, romans, etc.???
.
jag kan typ inte med sådant O~O<3
.
xoxo Another Ordinary Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback